En vecka full med utredningar...

Veckorna bara rusar iväg, med många oika saker inbokade ständigt. Nu bär det av mot den tredje advent och julafton kryper allt nämare. Denna veckan är inget undantag från övriga veckor utan det fortsätter i samma takt med utredningar, men även lite tid för nöje!

Måndag  Bassängträning

Tisdag  Massage

Onsdag  Del 2 i den neuropsykologiska utredningen. Denna gången vet jag dock lite vad som väntar mig och blir inte lika överraskad över att behöva sova i fem timmar efter tre timmars utredning med många pauser.  Det kommer över mig mer och mer vad testen ska visa och en viss oro har infunnit sig i min mage.

Torsdag  SEP - undersökning i Karlskrona. Vet inte riktigt hur det ska fungera, men berättar vad det innebär när jag har varit på det.

Fredag  Titta på luciatåg! Ska bli hur mysigt som helst med lite extra julstämning!

Kommentarer
Postat av: Petra H

Hoppas att du orkar med denna vecka också! Och att du inte blir för ner dragen av alla tester.. men ibland kan det behövas också. Att tycka att det är pest och pina för då blir det ljusare sen! Kramar till dig!

2009-12-07 @ 15:33:42
URL: http://petrajanina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0