Ja, se det snöar!

JA SE DE SNÖAR,
JA SE DE SNÖAR,
DE VAR VÄL ROLIGT HURRA,
 NU ÄR DET VINTER,NU ÄR DET VINTER.....


Idag har jag varit ledig från tider och annat, vilket har varit helt underbart! Jag kunde sova länge i morse och bara få vakna utan någon klocka. Efter att ha ätit frukost var det sen dags för en promenad längs havet med en god vän, vilket var jätte mysigt! Det är roligt att få sällskap ibland när man promenerar för att slippa alla tankar som kommer över en ibland när man går själv.

Äntligen har den kalla luften komit ner här med, vilket gör att man äntligen får lite julkänslor. Inte nog med det, när jag satt och åt lunch idag och tittade ut genom fönstret så såg jag att det snöade. Genast försvann alla bekymmer och funderingar och ett lugn och leende kom över mig. Satt länge och bara stirrade ut, det var verkligen sann meditation.

Eftermiddagen spenderades sedan med min kära syster på stan för att inhandla de sista julklapparna, eftersom vi hade samma lediga dag. Ibland är det skönt att ha en sån här dag då man kan umgås tillsammans och göra något som inte ingår i de vanliga rutinerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0