Ett försenat veckoschema!

Ett uppskattat inslag på bloggen från folk runt omkring mig är mitt veckoschema! Då vet ni var jag håller hus och kan även parera telefonsamtal osv till dagar som det kanske inte är så mycket för att jag ska orka prata längre! Det är så vissa av er har förklarat att ni gör iaf och det tycker jag låter alldeles lysande!

För tyvärr är det ju så att jag enbart har begränsat med energi sedan olyckan! Mycket som jag önskar att jag hade orkat med, får jag prioritera bort för något annat är mer nödvändigt att göra. Det gäller även telefonsamtal och så vidare... Många av er runt omkring mig har någon gång råkat ut för att jag inte har svarat i mobilen och har sedan fått ett sms från mig att jag inte orkar prata. Jag önskar verkligen att jag hade oändligt med energi som man ska ha när man är 23 år, men det har jag tyvärr inte just nu och jag kan inte mer än att acceptera att så här är det just nu. Hoppas ni har förståelse för detta, fast det har ni som är runt omkring mig redan visat att ni har och det värmer mitt hjärta flera gånger om!!!

Här kommer denna veckans schema, bättre sent än aldrig!

Måndag  Bassängträning och besök hos optikern.

Tisdag  Samtal hos kuratorn.

Onsdag  Besök hos arbetsterapeuten.

Torsdag  Bassängträning

Fredag  Massage

Lördag  Kalkonmiddag hos mormor och morfar

Söndag  VILA VILA VILA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0