Semester i Malmö!

Vet ni, jag har haft semester i några dagar som jag var väl förtjänt av! Ibland blir livet lite tråkigt då varje dag innebär en ständig kamp för att överleva och fixa ständiga krav både från mig själv och omgivningen! Vissa dagar vill man bara stanna kvar i sängen för att slippa motgångar och besvikelse av att inte klara av en enkel och banal vardaglig grej... Varför var livet tvunget att bli så hårt och smärtsamt??????

För att bryta upp vardagen och tänka på något annat var det dags för vår årliga julresa denna helgen! Med på resan var jag, Ida, mamma, mormor, Ewa och kusinen Elin. Så i fredags morse började vi vår resa mot Malmö för att tillbringa tre dagar med shopping, bo på hotell och åka över till Köpenhamn. Resan blev otroligt lyckad och vi hade verkligen super trevligt tillsammans, med mycket skratt! Det viktigaste för min del var att fokusera på att pausa ofta för att orka med, var det inte på ett fik så hittade man alltid ett bord, sten eller matta att sitta på.

Dag ett var vi på topp och sedan blev vi allt tröttare ju fler dagar som gick, men kul hade vi. Den som ledde trött toppen med storm steg på söndag var ju jag, men det spelade ingen roll. För jag visste innan vi åkte att jag skulle få böta något enormt denna veckan både i form av trötthet och smärta, men det var värt det. För resan gjorde att jag för en stund kände mig så otroligt levande igen och som vem som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0