....

Tuff dag...


Kommentarer
Postat av: Tesan

Styrkekramar i massor! <3

2010-02-04 @ 23:53:34
Postat av: Bella

Jag tänker på dig! Och även att jag nu inte finns i samma stad längre så finns jag alltid här för dig. Hoppas att dagen idag är bättre än dagen var igår!



Ta hand om dig!



Kramar!

2010-02-05 @ 15:13:31
Postat av: Ann

Det är nu det är svårt att veta hur man ska göra. låtsas att det är ok eler blotta sig?!Jag låtsades att det var ganska bra iflera år. hjäpte andra som hade problem och inte mådde 100.men något som jag aldrig skulle ha trott "jag som var så stark mentalt bra och så utbildad inom psykvården.försökte ta mitt liv,inget rop på hjälp, utan faktisk ett under att jag överlevde.Min dotter räddafe livet på mig.Du måste prata med dina nära och kära om dina tankar.kramisar Ann

2010-02-05 @ 23:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0