Fredagsmys!

Idag stod det massage på schemat, vilket verkligen var behövligt!
Nu har vi kommit så långt efter x antal gånger att jag faktiskt njuter av det och tycker det är skönt. För i början var det inte det, varenda gång handen nuddade min hud på ryggen och ländryggen var det som tusen nålar av obehag. Ju fler gånger jag gick desto skönare och behagligare har det blivit! Så nu har min lilla massage timme varannan vecka blivit viktigare och viktigare, både för avslappningens skull men även för att det en av de få saker som blir bättre och bättre. Man behöver lite framgång i motgångarna för att orka!

Efter massagen blir jag alltid jätte seg och trött, så det har varit vila hela eftermddagen!
Så nu laddar vi upp för kvällens fredagsmys med Let´s dance!


Kommentarer
Postat av: Petra H

Åååååå så glad jag blir av att läsa att du nu njuter av massagen!!! Jag hade rätt ! Jag hade rätt! =D hihi!! Så underbart att det fungerar även för dig! Det kommer att bli ännu bättre med tiden så slappna bara av och njut vännen för massage stunden är din fristad och du ska aldrig snåla in på den!! Kramar!!

2010-02-22 @ 19:52:35
URL: http://petrajanina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0