Ny vecka, nya möjligheter!

Då var det åter dags för en ny vecka och vi lämnat veckan som har varit bakom oss.
För som många av er har förstått så har denna veckan varit en riktig prövning pga olika
anledningar, men nu blickar vi framåt igen!

Vill tacka alla er som jag har fått prata av mig hos, som har stöttat, tror på mig och bara finns där! Givetvis vill jag även tacka alla er som läser och skriver några ord här på bloggen, det värmer hjärtat.


Här kommer veckoschemat för denna veckan!

Måndag: 6- månadersuppföljning med smärthanteringsgruppen på förmiddagen.

Tisdag: Besök hos arbetsterapeuten Karin

Onsdag: Min födelsedag!

Torsdag:
Besök hos arbetsterapeut Karin

Fredag:
Massage

Lördag:
Släkten kommer och firar mig på kvällen!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

En stor grattiskram i förskott! Nu håller vi tummarna för allt :)!

2010-02-15 @ 07:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0