Den 17 februari 2010!

Tack för att ni gjorde min dag igår helt magisk, ni lyckades att göra mig lycklig hela dagen. Jag trodde att jag inte hade något inbokat under dagen, men det visade sig vara helt fel. Min kära syster och mamma hade planerat dagen efter att vissa personer hade hört av sig och ville komma och överraska. Vid lunch ringde det första gången på dörren, då var det Rosa som kom med tulpaner och present från henne och Malin med sambos. Varvat med telefonsamtal och sms hade vi en helt underbar lunch! Strax efter hon hade gått kom min extra syster och hennes syster på fika, med blommor och fin present, vilket naturligtvis var lika trevligt detta! Kvällen avslutades sedan med thai mat och mys i soffan med familjen! Vill även tacka för alla gratulationer på bloggen och facebook!

Här kommer mina utlovade bilder på alla fina presenter, kort och blommor som jag fick igår!




                  






            


Nu blir det lite extra vila torsdag och fredags,
för att ladda upp för ett super mysig firande med släkten på lördag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0