Veckoschema!

Här kommer ett lite försenat veckoschema! Vill även hälsa alla er nya besökare välkommen, jätte roligt att ni har hittat hit verkligen. Varje vecka skriver jag ut mitt schema för veckan, vilket har blivit väldigt uppskattat då folk runt omkring mig kan hålla koll på alla besök osv. Det är även bra då någon ska ringa och de vet att samtalet tar stund, för då kan dom planera in det på en ledig dag!

MÅNDAG  Ledig

TISDAG  Akupunktur hos sjuksköterska Monica och besök hos optikern för linskontroll!

ONSDAG  Besök hos arbetsterapeut Karin

TORSDAG  Besök hos arbetsterapeut Karin och titta på sjukhusets kör i matsalen,
eftersom min moster och en vän till mig är med där!

FREDAG  Massage och tid hos Saras för att färga frans och bryn,
fungerar jättebra då jag slipper brottas med mascaran varje morgon!

LÖRDAG  Mormor och morfar kommer!

SÖNDAG  Ledig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0