Höstvecka!

Då var det söndag igen och jag sitter här och börjar förbereda inför veckan. Checkar att alla papper är i sina kuver för att skickas, att minnestavlan är skriven, att väskan är packad, att kläderna är framlagda och så vidare. Dagen har för övrigt bestått av en jätte skön höst promenad i Nytorpet med mamma och pappa, så nu har jag en fot som är rätt trött. Skönt, friskt och härligt vad det iallafall och verkligen total avkoppling av att få gå och pulsa i löven. Alla varma färger gör en så glad och med höstens framtåg känns det även mer okej att få vila och ligga i soffan. Alla andra gör det också och då känner man sig inte så annorlunda.


MÅNDAG   Träning med sjukgymnast Ia på förmiddagen.
Gud, vad jag tycker det är kul att gå dit, även om min kropp inte riktigt vill vad jag vill,
så är det så bra för själen då jag får en energi kick.

TISDAG  Besök hos hudläkaren i Karlskrona och på eftermiddag telefontid hos min läkare Bodil.

ONSDAG  Träffa COGMED gruppen för en tredje gång.
På kvällen tjejträff i Kristianstad hos Anna. 

TORSDAG  Massage hos Ann och sen färga fransarna hos Sara.

FREDAG   Akupunktur hos sjuksköterska Monica,
ett timme då jag samlar energi fast på ett ont-skönt sätt.


Kommentarer
Postat av: Monique

Håller med dig om att höstpromenader är något helt ljuvligt, hög luft och färger är uppiggande. Linda hälsar ill dig de körde hem i fm.

Kram och sov sött!

2010-10-17 @ 18:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0