Inte riktigt som jag har tänkt mej.....

Som många av er vet så har vi bytt ut mina Norspan plåster som smärtlindring för att ersätta det med smärtlindring i tablettform, pga att huden har blivit känslig mot klistret. Nu har jag hållt på att ställa in medicinen i ca 1 och en halv vecka, vilket har varit en tuff resa och en lång process. 

För att täcka upp min långtidsverkande tablett så har jag en extra tablett som jag tar då smärtan är som värst. Ända sedan jag började med tabletterna har jag fått ta den där extra för att det skulle bli någerlunda rimligt smärtmässigt. I morse bestämde jag mig för att försöka vara utan éxtra medicinen under dagen, vilket jag trodde på de första timmarna... Sen gick det bara utför, men ziggig som man är härdar man ut lite för länge. Detta har resulterat i en eftermiddag och kväll som kommer bli tuff smärtmässigt, känner mig som på bilden här nere! Jag vet att jag har mig själv att skylla, men ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig och då är det tillåtet att stoppa huvudet i sanden bara för en liten stund!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0