Nu är det dags!

Imorse när jag vaknade gick det upp för mig att imorgon är det dags att åka upp till Jönköping och Ryhovs sjukhus. Jag har ju vetat om datumet länge nu, men på något sätt har jag kunnat skjuta det framför mig och nochalera det för att klara av allt annat som har stått på schemat. Antar att det är ett sätt att överleva....

På måndag morgon klockan åtta ligger jag på operationsbordet för att påbörja ingreppet som tar ca två timmar. Det läkaren kommer att göra är att lokalbedöva området på halsen för att sedan göra sex instick där de sedan går in med en upphettad nål för att bränna av 80 procent av nerverna på nivån C4-C5.

Chansen är 50 procent att smärtan minskar och 50 procent att det inte händer någonting. Man vet inte heller hur reaktionen blir efteråt, utan det är bara att vänta och se hur de närmsta veckorna ser ut framöver...



ÖNSKA MIG LYCKA TILL NU ALLA! Håll alla tummar ni bara kan...


Kommentarer
Postat av: Fam Haagensen/Lundin

Gumman vi tänker på dig jättemycket och håller våra sex tummar stenhårt! Vi önskar dig all lycka! Pussar och kramar i mängder!

2010-10-26 @ 09:24:23
URL: http://vartlillaknyte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0