Lite självkänsla!

Idag var det efter mycket längtan dags att slinga håret, brukar göra det för att det inte ska bli sån skillnad mellan längderna och hårbotten. Det brukar nämligen att bli mörkt i hårbotten och sen blir längderna ljusa. Så en gång
om året brukar jag färga håret för att hålla det i shack.

I morse var det dock väldigt jobbigt att komma iväg, då jag kände mig väldigt yr av medicinen och var trött för jag hade sovit. Att vara oss frisören är vanligtvis en pärs, men denna morgonen var det väldigt kämpigt men efter lite velande bestämde jag mig för att gå dit ändå. För även om det är jobbigt rent fysiskt att sitta still så länge eller att det skär in i nacken varje kamtag hon tog, men man får en kick psykiskt att känna fin utåt sätt. Detta låter så ytligt att det påverkar självkänslan, men för mig är det mycket att jag känner mig lite normal för en gångs skull.






Såhär blir resultatet! Ni får bortse mina mörka ögon, gick inte att få en bättre bild just idag!


Kommentarer
Postat av: Anna

En riktig snygging! Vad fint det blev! Puss

2010-10-12 @ 19:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0