Veckoschema!

Efter en tuff vecka är den nu till ända och det är åter dags för ett nytt veckoschema, jag antar att ni säger till om det blir för tjatigt! I helgen har det varit dags att testa nu medicin, vilket har gått bra men som har varit väldigt jobbigt smärtmässigt. Jag har i princip inte orkat med mer än mig själv och det har bloggen och många fler fått lida av, men nu ska jag försöka orka med det igen.

MÅNDAG  Akupunktur hos sjuksköterska Monica och sen tid på hudmottagning.

TISDAG  Slinga håret och sen telefontid hos min läkare.

ONSDAG  Ledig, underbart!

TORSDAG  Träning hos sjukgymnast Ia och sen massage.

FREDAG  Tid hos hudmottagningen och efter det läkarbesök.

Som ni ser är det två tider på hudmottagningen denna veckan och en tredje veckan efter. Som några av er vet så har min hud reagerat på Norspan plåstrena ett tag nu, genom att jag får eksem och vätskefyllda blåsor under huden. Norspan plåstret fungerar som smärtstillande för min nacke. Plåstret har i övrigt fungerat jätte bra i ungefär ett år och sen fick kroppen nog. Så det jag ska göra på hudmottagningen denna veckan är att jag ska testas mot olika ämnen för att få reda på exakt vad jag reagerar mot. Så på måndag sätter de ditt olika lappar på ryggen med olika ämnen och på fredag ska de läsas av. Veckan efter är det sedan dags för läkarbesök för att få svaret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0