Andra advent!

Då var man tillbaka i vardagen i ett litet nafs. Tänk vad snabbt man kommer tillbaka efter att ha haft semester. För er som inte vet om det, så åker jag, mamma, syrran, mormor, min moster och min kusin på julresa varje år. Då bor vi på hotell, shoppar och umgås i tre dygn. Detta är något man längtar efter varje år, för vi har så otroligt kul tillsammans. Fast vi är i så olika åldrar, kan vi göra allt tillsammans. Denna här helgen har varit lika härlig som alltid och resan i år gick till Malmö, där det har inhandlats julklappar, saker till sig själv och ätits god mat.

Nu är resan tyärr över och vardagen knackar på dörren, nu när andra advent precis har varit.
Så här ser min vecka ut!

MÅNDAG  Arbetsträning och maaaaaassa vila.

TISDAG  Arbetsträning och besök hos sjuksköterska Monica.

ONSDAG  Julbak med några vänner och färgning av frans och bryn på Saras.

TORSDAG  Arbetsträning och tejpning hos sjukgymnast Ia.

FREDAG  Min extra lillasyster kommer på besök.

LÖRDAG  Pepparkaksbak med mormor och morfar.

SÖNDAG  Ledig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0