Fjärde advent!

Då var vi snart inne i fjärde advent eller rättare sagt raksträckan till det i allafall. I morgon är det lucia, då blir det lite julmus här och var för att få in den rätta julkänslan. En känsla som har börjat att infinna sig i min kropp och längtan efter julledigheten blir starkare ju mer vi närmar oss. Alla julklappar är nästan in handlade och bara väntar på att slås in, vilket jag tycker är väldigt roligt. Att få göra varje klapp lite unik och göra det där extra njuter jag av, men det är viktigt att man gör just det njuter av det och att det inte blir ett tvång. Då tycker jag att man ska få så mycket som möjligt inslaget i affären!

Här kommer ett lite försenat veckoschema!

MÅNDAG  Arbetsprövning.

TISDAG  Arbetsprövning och lucia firande.

ONSDAG  Arbetsprövning och glöggmys på eftermiddagen.

TORSDAG  Ledig

FREDAG  Besök hos sjuksköterska Monica och sjukgymnast Ia.

LÖRDAG  Ledig

SÖNDAG  Tjejträff med gänget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0