Reportage ansiktszonterapi!

Idag har jag varit på ansiktszonterapi igen efter sommaruppehåll, Elisabeth som har ansiktzonterapin ringde mig nämligen förra veckan och undrade om jag kunde hjälpa henne med en sak. Det är så att hon ska vara med på ett reportage i en lokal tidning, där hon ska berätta om sin verksamhet. För att hon skulle kunna visa reportern samtidigt som hon förklarade vad ansikszonterapin gick ut på, undrade hon om jag kunde ställa upp på att vara med på en behandling. Hon har hjälpt mibg mycket genom att lindra huvudvärken och spänningar i ansiktet så det kändes inte mer än rätt att kunna hjälpa henne tillbaka. Så blev det, så under eftermiddagen idag berättades allt om verksamheten, mina upplevelser av behandlingen och olika faser i behandlingen fotograferades. Nu ligger jag här i soffan, lite små trött om man säger så efter arbetsträning och behandling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0