Vilken morgon......

Herregud vilken morgon! Snacka om att gå i nattmössan när man gjorde sig iordning. Mitt närminne är som en guldfisks ibland och tydligen hade hjärnan tagit semester igår när jag gick och la mig, för jag glömde nämligen att ställa mitt mobil larm till idag. Så i morse klockan halv sju när klockan skulle ringa sov jag såååååå gott! En kvart efter kom mamma och pappa in genom dörren och undrade om inte jag skulle gå upp, vilket jag definitivt skulle då jag började arbetsträna halv åtta. Så det var bara att lägga in turbon i hela morgonritualen och tro det eller ej så var jag på plats i tid, vilket förutsatte att jag då även hade lite tur med att hitta en parkeringsplats vid entren.

När man får ett sånt uppvaknande så känns det som att man inte riktigt är vaken på hela dagen, utan man ligger back hur man än gör. Det är en liten bild av hur jag kände mig, say no more please....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0