Weekend!

Jippi nu är det äntligen helg! Sjukgymnastiken för dagen är avklarad och nu är det bara den dagliga promenaden kvar. I helgen blir det ytterligare kalas för min morbro och familj, men det är bara skönt att det händer lite så man får annat att tänka på. För det är det jag behöver just nu, bara positiv energi och det får jag genom att vara med personer som tycker om mig! Glömma och lägga denna veckan bakom mig, för att på måndag ta nya tag och ta mig ut från den instängda gråa lilla musens kropp!

Så helgen "here I come"!!!!! Trevlig helg alla er där ute!



Kommentarer
Postat av: Monique

Du gör dig MYCKET bättre som tiger!! Du är ingen liten grå mus.....Ha det gott!

2011-09-23 @ 18:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0