Att bara få vara som alla andra...

Tänk vad dagarna går, nu är vi inne på min andra semester vecka! Ska inte klaga då jag har rätt lång semester jämfört med många andra, men ibland vill man bara pausa livet och stanna upp!

Försöker ta vara på alla dagarna, genom att göra det man vill! Sova till nio varje dag och sitta länge och äta frukost! Det enda som saknas är det fina strandvädret! Det har ju blivit lite varmare, men inte tillräckligt för att ligga och svettas vid en strand!

Tänk om livet kunde vara så här ett tag, bara ha ork till att göra saker man vill och inte måste! När jag har semester känner jag mig som alla andra, jag får ligga och vila hur mycket jag vill för det gör andra med! Då känns det genast inte så jobbigt att gå och lägga sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0