Tuff vecka står framför mig.....

Bara att ta djupa andetag och samla kraft inför det som ska komma. Imorgon är det återigen dags för ett besök hos sjukgymnast Anna i Växjö. På ett sätt ser jag framemot att träffa henne och se hur långt jag har kommit på den tiden jag har tränat hemma, samtidigt som det även känns som att jag efter varje besök har kommit ett steg närmare för att se slutresultatet. Jag vet att jag kanske hoppas förgäves eller orsakar mig själv onödigt lidande vid varje besök, men samtidigt måste jag tro på att jag ska bli bättre av det här för annars orkar jag inte må så dåligt efteråt. Inte lätt att veta om man tar rätt beslut eller testar rätt grejer, man kan bara gå på en känsla och försöka få fram så mycket information och erfarenheter från andra innan man börjar på. För när man väl har börjat måste man ge det en chans för att se om det hjälper! Annars kan man lika gärna skita i det...
 
 
 
Bild på hur en av sträckningarna går till!
 

Kommentarer
Postat av: ulrika sjögren

Hej, har ju hört av mig tidigare, hoppas det är bra med vovven! Tänkte rekommendera dig en grupp på facebook: https://www.facebook.com/groups/339743330281/10153331667195282/?notif_t=group_activity Trigger-punkt,efter 10 år inom rehab och vård bör man följa sin magkänsla, om det inte känns rätt och gör ordentligt ont så blir det oftast värre och värre. Tycker du som har så många möjligheter runt omkring dig och dessutom är så ung att du borde kontakt Åke Nyström eller Omaha, Nebraska Medical Center där Åke just nu inte arbetar men där de har samma kunskap tack vare Åke. Känner igen mig så när du beskriver och inser att du antagligen skulle bli hjälpt av en operation. Som du säkert hört så har 2 stycken av 400 som Åke opererat varit missnöjda och därför har de varit mycket skriverier. Det är viktigt att följa instruktionerna efteråt och inte tro att allt är läkt utan att komma ihåg att symptomen är borta men skadan finns kvar, lever man efter det så håller sig smärta och andra symptom borta. Styrkekram till dig! Med vänlig hälsning Ulrika

2013-10-15 @ 19:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0