Så länge sen...

Tiden har bara flygit iväg....
 
För första gången sedan jag startade bloggen kände jag i somras att jag behövde en paus. Jag var helt slut på energi, renoveringen av lägenheten och alla beslut med den, samt andra privata angelägenheten gjorde att energin tog slut. Kändes ett tag som om den enbart räckte till jobbet och så funkar inte livet. Det är så mycket mer som ska få plats, för att man ska ha en bra vardag och en värdefullt liv. Så jag bestämde mig för att skala bort så mycket måsten och krav från mig själv och andra som jag bara kunde. 
 
Tanken var inte att jag skulle vara borta så länge som tills nu, men det bara blev så... Ni är många som har undrat, till och med några som trodde att deras dator hade gått sönder pga att det inte hade kommit någon uppdatering. Nu har jag dock bestämt mig för att börja blogga igen, eftersom det är mycket spännande som ligger framför mig i höst. Som jag gärna vill dela med mig av, eftersom det kanske kan hjälpa fler än mig! Vet dock inte hur mycket jag kommer att orka skriva, men jag gör så gott jag kan och skriver när jag orkar!
 
Hoppas ni har förståelse för detta och trots det vill fortsätta följa mig på min resa!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0