Äntligen händer det lite...

Idag ska jag bli lite social igen, efter flera dagar i isolering med bara de närmast sörjande som länk till världen utanför! Man blir nästan lite folkskygg, helt plötsligt ska man börja fundera vad man ska ha på sig igen och hur man ska sminka och sätta upp håret så man ser piggast ut. Som man säger ibland skenet kan bedra!!!

Idag kommer mormor, morfar, min morbro med familj och släktingar till morfar som är på besök till oss. Ska bli kul att det händer lite tycker jag!  Ida har precis fixat mitt hår och sminkat mig och i morse hjälpte mamma mig med duschen, så nu doftar man som en nyponros igen! Tur att man har så underbara människor runt omkring sig!

Nu blir det att vila en timme och samla krafter för denna ansträngning, men som ska bli otroligt kul!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack tessan! Ja hon prickade verkligen in rätt :) helnöjd! Hörde av Ida att du fått halsfluss, du får krya på dig! Ta hand om varandra, ni är underbar.

Kramar

2009-08-23 @ 18:59:41
URL: http://vanillablueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0