En ängel!

I flera veckor har vi försökt få ihop varandras schema och min ork till att hitta en dag till att träffas. Idag lyckades vi äntligen klämma in en lunch på sjukhuset, på hennes middag och efter mitt besök hos kuratorn! 

Tack Rosa för att du i flera år har stått vid min sida och fortfarande gör det, du betyder så mycket för mig gumman! Vi blev vänner på gymnasiet och har sedan dess slagit följe med varandra genom livet! Tack för en mycket trevlig lunch, kändes som om allt var precis som innan olyckan när vi satt där och pratade! Du har förgyllt min dag idag!  


Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt med sådana vänner och dagar! TAck för pratstunden sist. Nu ska jag vila i soffan en stund. Kramar!

2009-08-26 @ 14:43:35
URL: http://petrajanina.blogspot.com
Postat av: Rosa

Tack gumman! Känns jätte bra och ha dej som vän! Vi får va och har varit varandras ströttepelare...känns tryggt =) Vi får träffas snart igen och pratar lite skit..=) Puss på dej tjejen!

2009-08-26 @ 20:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0