Frukost date!

Idag har jag en ledig dag med bara massa kul inbokat! Det är en sån dag som man har roligt från morgon till kväll och för en stund glömmer bort allt som är jobbigt! Först på schemat stod frukost med Maja och Rasmus, vilket vi äntligen fick ihop efter mycket pysslande med varandras schema och inbokade grejer. Sen vi var små har vi umgås, Maja och Ida är lika gamla och jag och Rasmus, så våra familjer har tillbringat mycket tid ihop. Det var en mycket lyckad frukost där jag och Ida hade dukat upp både det ena och det andra på bordet! Här kommer lite bildbevis!



Vid lunch idag ska jag träffa Anna efter en timmes vila och vi ska gå en runda på stan och sen äta lunch. Ni får väl se om jag gör några fynd, nu kan jag i allafall handla utan att få dåligt samvete! Berättar hur det kändes sen, hittar jag inget får jag väl köpa ett par nya trosor för att bara känna känslan av att kunna handla! Jag ska i allafall njuta av sällskapet!!

Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: Petra

Åå.. kram på dej för din omtanke på min blogg! det behövdes! Idag har jag haft en dag på stan med min vän, hittade lite "fynd", ej rea men jag gillade dem så de kan vi kalla fynd.. =) Sliten nu men det var roligt mitt i allt dystert! Sen kom Magnus hem och berättade en rolig sak så nu ler jag lite mer i alla fall! mer om det i mailet som kommer snart någon dag! Mååånga kramar till diG!!! PS: Hoppas givetvis att du haft en toppen dag!!!!!

2009-08-27 @ 17:54:48
URL: http://petrajanina.blogspot.com
Postat av: Josse

Vilka härliga bilder..=) Man kan nästan höra genom bilderna hur roligt ni hade de!

Hoppas att ni hittade något på stan i dag och att lunchen var god=) Själv så har jag jobbat, glömde skriva tillbaka senast att jag skulle jobba. Hoppas de är lungt=) PUSS! Du är min kämpe

2009-08-27 @ 22:22:43
URL: http://emigirl.blogg.se/
Postat av: Maja

Tack så jätte mycket för en mycket mycket efterlängtad, mysig och rolig frulle med er två underbara! Ett måste snart igen ;) Sen över till bilderna, GRYMMA!!! Haha, vi lyckades rätt bra åndå efter ett ANTAL försök! Ha de fint gumman min, syns o hörs:) PUSS PUSS

2009-08-28 @ 18:03:33
URL: http://mayyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0