Idag är det min systers dag!

Idag fyller min underbara syster Ida 21 år!



Tänkte att jag skulle berätta lite om min syster! Hon jobbar som personlig assistent både på jobbet och obetalt även hemma för att hjälpa mig efter olyckan. Hon tycker om att spela fotboll, titta på film och dricka kaffe. Hennes favorit glass är Ben Jerrys med kakbitar i! Kan berätta så mycket om denna otroligt fina människa, men detta är ett litet smakprov!

Ända sedan dagen som jag blev skadad har hon ställt upp för mig i vått och torrt och aldrig vikt av från min sida. Det är hon som får avbryta sina kaffepauser för att hjälpa mig på morgonen och köra mig kors och tvärs för rehabilitering och behandlingar.

Idag är dagen då jag ska finnas där för henne och hjälpa henne hela dagen, istället för tvärtom! Idag är det hon som ska stå i centrum så alla ser hur underbart vacker hon är både på in och utsida! Detta är dagen då hon bara ska få glänsa och inte känna några måsten! Idag är dagen då hon ska firas med pompa och ståt och få alla presenter som hon verkligen förtjänar!

Nu återstår bara att säga HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hurra hurra hurra! hälsa å gratta Ida från mig!

2009-08-07 @ 09:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0