En kämpa på present!

Dagen innan årsdagen av olyckan fick jag ett kort av två underbara vänner, Anna och Josse! På kortet stod det att dom tänkte på mig och att de planerade en riktig myskväll för oss tre tillsammans framöver!

Efter lite pusslande med schema och bokade helgplaner bestämde vi ett datum, vilket var igår kväll! Kvällen började med att jag blev upphämtad av Anna och sen körde vi ner till Terassen där vi skulle äta middag och möta upp Josse. När vi kom in till Terassen hade dom bokat bord , där vi sedan njöt av en härlig middag!

Precis efter att vi hade fått vår dricka till maten tar Josse upp ett paket under bordet. På paketets snöre stod det FÖR ATT VI ÄLSKAR DIG! Jag blev helt rörd av tanken att dom hade köpt en kämpa på present till mig, jag var helt upprymd ändå av hela middags planerna och att dom hade bokat in en kväll bara för min skull. I paketet låg ett fint halsband som föreställde ett hjärta, allt var uträknat för att det skulle passa mig. Hjärtat var för att jag alltid skulle ha dom med mig (tex på försäkringskassan möte nästa vecka) även om dom inte var i samma rum och dom hade valt en lång kedja för att jag skulle kunna ta på mig det själv! Jag kan inte med ord förklara hur mycket er gest betydde för mig och som jag sa till er igår. Jag är så glad att jag har er och ni står mig så varmt om hjärtat bägge två!

Efter en mycket trevlig middag blev det Idol mys hos Josse med familj med godis och chips! Snacka om en helt underbar fredags kväll!

Underbara Josse!

Underbara Anna!



Mitt super fina halsband!



Visst blir man förvånad och glad när man får något eller någon gör något oväntat!


Kommentarer
Postat av: Josse

Tack för en mysig kväll, blir alldeles tårögd när jag läser så jag vet inte vad jag ska skriva.. bara de bevisar vad jag känner! Hoppas de gick bra för Ida och laget i dag.. Puss!

2009-10-24 @ 22:37:31
URL: http://emigirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då känner man sig verkligen ihågkommen och älskad.Tror mig veta att man verkligen behöver den här sortens uppmärksamhet! Kramar från mig som alltid visade mig stark. PS gör aldrig det. kram Ann

2009-10-24 @ 22:58:45
Postat av: Anna

Vad roligt att du blev så glad gumman... det var det som var tanken, vi ville göra nåt för dig och bara ha en mysig kväll! Älskar dig vännen! Adam sitter här jämte och han hälsar med. ha en toppen söndag! Pussar

2009-10-25 @ 10:02:14
Postat av: lillasyster ida

Tack anna oh josse för att ni är så oroligt gulliga och bra vänner till min syster. Det känns gott i mitt hjärta!

Kram på er!

2009-10-25 @ 11:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0