En skadad syster!

Dagen igår blev inte riktigt som vi hade tänkt, vi hade planerat att eftermiddagen skulle innehålle tv-tittande framför en romatisk film för mig och mamma. Istället fick mamma köra till akuten i Karlskrona och jag fick agera telefon växel här hemma.

Vid två tiden kom samtalet att Ida hade skadat sig i en match med inomhusfotboll. Efter mycket väntan på läkare på akuten kunde det konstateras att det var ett inre ledband i knät som hade blivit uttöjt. Far så illa av att se henne ha så ont, man önskar inte någon annan att leva som jag.

Så nu hoppar hon omkring här på kryckor och behöver lika mycket hjälp som jag. Så nu väntar en ny vecka med spännande utmaningar för hela familjen. 

Älskar dej syrran! Hoppas du kryar på dig snabbt!  

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Betyder så mycket att du ville följa med mamma igår .

Älskar dig, och är glad att jag har dig -skadad som frisk !!

2009-10-25 @ 11:32:19
Postat av: Anna

Vad tråkigt att höra, hälsa Ida att hon ska krya på sig!! Puss på er!

2009-10-25 @ 18:00:07
Postat av: Josse

Lilla Ida, hoppas du inte har allt för ont. Krya på dig och ta hand om varandra nu...=) Puss

2009-10-27 @ 20:14:29
URL: http://emigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0