Ett underbart avslut på en jobbig vecka...

Denna veckan har varit otroligt tuff och tagit väldigt mycket energi ur mig. Idag gäller det bara att försöka samla energi inför nästa veckan. Söndag är en sådan dag som är helt underbar enligt mig, det tyckte jag inte innan olyckan då det bara var en sista dag på helgen och något långtråkigt. Nu är söndag en kravlös dag utan massa måsten utan man gör som man vill istället. Så idag blir det nog en promenad i solen och bara massa vila och tv.

Som ett avslut på en jobbig vecka var jag och min syster hembjudna till min underbara vän Anna, ett perfekt roligt avslut på veckan. Vi gjorde hemmagjord pizza, plus efterrätt och käkade godis till en film. Det blev även mycket prat om allt och inget. I torsdags köpte Anna och hennes sambo en liten kattunge som var så fin och charmig. Den var verkligen inte rädd den lille rackaren utan kom och slickade ens hand och traskade över ens knä, så mycket fokus blev det på deras minsting. Här kommer lite bilder från kvällen!


Jaha, vad händer nästa vecka!

Måndag Kuratorn och bassängträning

Tisdag Samtal med sjuksköterskan Monica och föreläsning.

Onsdag Ta spruta mot svininfluensan.

Torsdag
Bassängträning och träff arbetsterapeuten Karin.


Fredag
Massage och på kvällen utbjuden av två vänner på middag!


Lördag
Bara vila


Söndag
Bara vila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0