Gips ansikten!

I eftermiddag har jag, Ida, mamma och vår extra syster gjort gipsmasker. Jag och min extra syster var försök kaniner, måste säga att det var en rätt obehaglig känsla när masken stelnade mer och mer. Jag kunde ju inte låta bli att skratta heller därför blev det ju ännu obehagligare när mer och mer av tal funktionen försvann pga att ansiktet var helt stelt.

Så här blev resultatet och om ni undrar om vi fick av dem sen, så är svaret ja! Dock med lite lidande då masken behövde dras av pga av att den hade fastnat lite i huden!

Hoppas att ni får en underbar helg!


Kommentarer
Postat av: Bella

Hej vännen,

Glömde säga sist vi sågs att jag ju faktiskt har gjort en ansiktsmask i gips. Det va när jag läste i Jönköping och vi skulle ha maskerad, temat va superhjältar/skurkar. Så jag skulle vara catwoman, haha. Så nu hänger min "Catwoman mask" på väggen här hemma. Du ska få se den. Hur kändes det att göra masken? Kändes det skönt att konkret kunna visa skillnaden på utsida och insida? Läste inlägget om massagen oxå, vad bra att det funkade och att du kunde slappna av till vis del iaf. Det blir säkert ännu bättre nästa gång.

Ta hand om dig! Vi hörs om fika, lr kanske en film.

Kram på dig!

2009-10-13 @ 12:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0