Så här ser min vecka ut!

I morgon börjar en ny vecka med nya utmaningar! Varje söndag kollar jag i min kalender för att se vad veckan erbjuder för aktiviteter. Man orkar bara med en vecka i taget, man måste leva i nuet när livet är kaotiskt för att klara av det!

Måndag: Bassängträning och träff med min arbetsterapeut Karin. I två veckors tid har jag fyllt i vad jag har gjort varje timme för att se om jag fördelar tiden mest ultimat till vad min kropp orkar. Då är det även lättare att se om man vilar för lite eller för mycket, är tillräckligt aktiv, sover tillräckligt många timmar osv. Det är de jag och Karin ska gå igenom i morgon!!

På eftermiddagen ska jag prova på fibromyalgi massage här i stan, vilket ska vara något liknande taktil massage som jag har gått på. Jag hoppas verkligen det fungerar, för jag har blivit bättre på att slappna av när någon rör min nacke eller rygg ju fler gånger vi har försökt. Hoppas hoppas att jag kan lita på henne och finna lugn i massagen igen!

Tisdag: Tejpning hos Ia och samtal med sjuksköterskan Monica, två underbara änglar som hjälper mig så otroligt mycket och har kommit att betyda mycket för mig! Efter det ska jag ta lite prover på lab, för att se så inte levern tar stryk nu när man går på mycket medicin!

Onsdag: Ledig!

Torsdag:  Bassängträning!



Fredag:  Magnetröntgen på morgonen! Berättar mer om det i veckan.

Lördag: Middag och film hos en vän!

Saknar era kommentarer, blir väldigt glad när ni sätter en liten kråka!

 


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hallå tjejen!

Har inte haft tillgång till nätet så mycket sen vi flyttade, kollar mest mailen och betalar räkningar...

Hoppas du känner någon skillnad efter fibromassagen, iaf kommer du säkert känna att du är mer avslappnad än när du kom dit.

Viktigt att du känner att du litar på den som ger dig massage, om det så är hos en massör eller någon vän som ger dig.

Har bott i vårt hus nu i 2 veckor så nu börjar man komma in i sina rutiner igen!

Ni är hjärtligt välkomna hela familjen om ni har vägarna förbi Kristianstad och viby eller om ni vill komma ner för en fika snart och spana in vår lya.

Var rädd och dig!

Hälsa familjen, kramar

2009-10-12 @ 14:52:17
Postat av: Yvonne

Hoppas o hoppas att du tyckte om massagen! Kram...

2009-10-12 @ 17:14:26
Postat av: angelica

tycker du är otroligt stark

2009-10-12 @ 23:01:44
URL: http://angelicaeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0