Som en död fisk!

Ända sedan akupunkturen har jag varit helt slut och kroppen känns som en död fisk! Nålarna måste satt igång någon reaktion i kroppen som gör att man blir trött, vilket måste betyda att det är positivt enligt min mening. Hade det inte hänt någon i kroppen hade det ju inte gjort någon nytta, så hjälper det på sikt får man väl stå ut att vara otroligt trött några dagar i veckan! Helt klart värt det om man slipper lite medicin, för det är inte kul att behöva gå på så mycket en stor del av sitt liv!




I morse var första gången på länge som jag kände att jag knappt orkade gå på bassängträningen, men man är ju envis som en get så jag kämpade mig upp ur sängen och till badet. När jag väl kommer i vattnet är det ju otroligt skönt och avslappnande så det jobbigaste är bara att ta sig dit. Värmen i vattnet gör att man blir ännu tröttare efteråt än vad man var när man kom dit.

Sedan förra veckan badar en snäll kvinna vid namn Jane med mig och Malin. Hon bor åt mitt håll och förra torsdagen erbjöd hon mig att åka med henne när jag vill eftersom vi har samma bad tider denna månaden. Tänk att det finns så snälla och godhjärtade människor som mman inte känner! Resten av dagen blir det sängen eller soffan för mig och enbart massa massa vila!

Imorgon förmiddag är det dags att göra en ny magnetröntgen på nacken och hjärnan, önska mig lycka till! Berättar hur det gick i morgon!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas hoppaass! det går bra för dig imorgon! Ska tänka på dig! många kramar!

2009-10-15 @ 14:32:05
URL: http://petrajanina.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja det är ju bra att du känner av akupunkturen, även om det är trötthet du känner just nu, så får vi hoppas att det hjälper dig i längden ;) Lycka till med röntgen imorgon, vi rings under dagen! Stor kram ;)

2009-10-15 @ 16:03:24
Postat av: Emma

och jag tänker mycket på dig therese. skänker dig styrka!!!

tack för din kommentar vännen!

hoppas vi ses snart.

Stora Kramar

2009-10-15 @ 20:53:59
URL: http://ammina.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej :)



Hittade hit via Malin...



Jag har oxå fått röntga nacke och hjärna...



Vill önska dig lycka till! Ska tänka på dig.



Kram!

2009-10-15 @ 21:10:31
URL: http://www.imloved.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0