Vilka vänner!

Ibland undrar jag vad jag har gjort för att få så underbara vänner runt omkring mig, som stöttar till det yttersta. Idag när jag kom hem efter en god lunch med en underbar vän på stan och tittade i brevlådan så såg jag ett personligt brev till mig. Jag tyckte mig ana vilken handstilen tillhörde men jag vågade inte tro det från jag hade öppnat det. Ur kuveret drog jag ut ett fint kort med en katt som ville kramas på, jag blev helt varm inombords och kände hur tårarna steg i ögonvrån. Jag öppnade det och överröstes av massa fina ord och en kväll att umgås av mina fina fina fina vänner Anna och Josse. Dom hade skickat det med tanke på att de tänkte extra mycket på mig i morgon! Jag är så otroligt lycklig över att ni finns vid min sida och kan inte mer än säga att jag älskar er!




Kommentarer
Postat av: Josse

Hej Gumman!

Såg att du hade ringt innan idag, jag har stängt på jobbet idag så jag har inte kunnat ringa. Ville inte ringa när jag slutade då jag visste att du satt och tittade på idol=) (Hoppas dina favoriter gick vidare) Ville bara säga att du har mig som vän för att du är den du är, finns alltid där, så genom snäll och go, omtänksam och jaaa en massa andra saker. Vi få planera in ett datum sen..=) Puss!!

2009-10-02 @ 22:54:17
URL: http://emigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0