Bloggandet!!!

Många av er läser dagligen hur jag kämpar för att bygga upp en ny framtid och vardag! Bloggen har två syften, det ena är att alla nära och kära kan följa hur det går i undersökningar osv istället för att jag ska dra det varje gång vi träffas och att en del av av vår kvalitetstid ska gå till något tråkigt. Många gånger ligger mycket vila och planering bakom att jag ska orka träffa någon över en fika och därför är den tiden verkligen räknad som kvalitetstid för mig och något viktigt i mitt liv för att jag ska orka med allt jobbigt! Den andra orsaken med bloggen är att det är ett sätt för mig att bearbeta det som har hänt och händer i mitt liv i samband med olyckan och min skada.

Tack alla ni som hjälper mig att göra bloggandet möjligt, utan er hade det inte blivit något skrivet här och då hade många saker blivit obearbetade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0