Hjälp, den är sönder...

Hjälp, min bärbara dator har gått sönder och är nu på lagning. Det betyder att det blir svårare för mig att blogga, en fast dator är inte precis det bästa när man har ont i nacken. Med den bärbara kan jag riktigt mysa ner mig i soffan med lite kuddar här och där så att allt blir helt perfekt! Så tyvärr blir det kanske lite mindre bloggande tills den är tillbaka i min lilla famn igen!!!

Vad ska ni hitta på idag?

Jag ska till underbara Monica på rehab en sväng och brainstorma lite tillsammans, sen blir jag hämtad av Ida. Vi ska köra och hämta vår extra syster när hon slutar, sen blir det att hitta på något riktigt riktigt kul i eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Petra H

Hej! Till att börja med; Hälsa din mamma och tacka för hennes fina kommentar på min blogg, blir alltid lika glad! Sen; Hoppas din dator är hel snart! =) och sen..; Det där med vem som tryckte på Paus, den frågan grubblar jag också mycket på ibland.. För det är ju precis så det känns. Våra liv är pausade och alla andra runt omkring lever på.. Ibland känns det bara så orättvist. Men då brukar jag försöka tänka att jag har lärt mig så mycket annat om livet genom min situation att jag genast blir tacksam istället. Kramar till dig!!

2009-09-11 @ 12:22:39
URL: http://petrajanina.blogspot.com
Postat av: Emma

ja det var en underbar stund som jag saknat något så fruktansvärt...

vill hälsa från mina föräldrar med tessan, när jag berättade om dig blev de mycket ledsna och vill att du ska veta att de tänker på dig och din familj!



ja jag hoppas på att detta kan vara början på något nytt och positivt! jag behöver det nu!!

ha en underbar helg tessan, och tack!

Många kramar

2009-09-12 @ 12:58:23
URL: http://ammina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0