Semester mitt i veckan!

Idag är en ledig dag från rehab, vilket betyder att det inte finns några tider att passa och skynda sig att göra sig i ordning till. Är så otroligt tacksam för allt alla fantastiska människor som jobbar på rehab gör för mig. Ibland är det skönt med en dag mitt i veckan där man bara kan få vara för sig själv och slippa känna kravet att man ska ta sig någonstans till en viss tid, att bara göra sig i ordning och promenera dit man ska ta tar väldigt mycket energi av min kropp.

Idag ska jag bara njuta av att vakna utan väckaklocka.

Idag ska jag njuta av att inte behöva passa några tider.

Idag ska njuta av att bara göra det jag vill.

Idag ska jag njuta av att slappa och ta vara på varje minut!

Vad brukar ni göra på en ledig dag?


Kommentarer
Postat av: Emma

JA njut nu tessan, det är du värd så som du kämpar på.

Många kramar

2009-09-03 @ 12:22:58
Postat av: Emma F

Njut tessan det är du värd så som du kämpar!

Många kramar Emma

2009-09-03 @ 12:24:39
URL: http://ammina.blogg.se/
Postat av: Josse

Tack för en mysig em. Alltid lika roligt att träffa dig=) PUSS!

2009-09-04 @ 13:08:33
URL: http://emigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0