Fantastiska Moa!

I eftermiddag har jag haft den stora förmånen att få träffa en helt underbar liten prinsessa vid namn Moa och hennes föräldrar. Efter att ha väntat några veckor på att tillfället att träffas skulle finnas då familjen bor i Malmö var det äntligen dags! Jag och Rosa, en annan vän bestämde träff med familjen på torget innan det bar iväg till ett fik för att äta lite lunch.

Väl på fiket var det för att slå sig ner med en varsin smörgås och chokladboll över en pratstund, för att ta igen allt vi hade missat sen sist. Sen var det dags för Moas föräldrar att öppna lite presenter till den lilla sessan. Vi hade lite tur för precis nästan när vi skulle gå slog hon upp sina små ögonlock och vaknade till litegrann så vi kunde hålla henne. Glädjen var stor när jag fick henne i min famn efter lite assistans från hennes pappa. Efter denna eftermiddagen har hon gett mig lite mer energi till att fortsätta kampen mot en framtid!


Kommentarer
Postat av: RMM

Va fint skrivet gumman! Du är en underbar vän!

Puss & Kram

2010-04-15 @ 12:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0