Frågestund!

FRÅGESTUND?

Har sett på lite andra bloggar att de har ett inlägg tillängnat läsarna. Det går till så att alla som läser får ställa frågor till mig som jag svarar på i ett inlägg! Vet inte riktigt om det är något för denna bloggen, men jag tänkte att jag skulle göra ett försök. Så denna veckan får ni ställa en fråga eller synpunkt genom att skriva den som en kommentar! Kommentaren kommer sedan att läggas in i ett inlägg, om tillräckligt många skickar in! Om det inte kommer in frågor, så struntar jag i det inlägget och kör på som vanligt! Ni avgör!!!!!






Kommentarer
Postat av: rebecka

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?

2010-04-28 @ 14:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0