Ny vecka!

Fyra dagars ledighet har försvunnit i ett nafs och den har bestått av både påskmiddag, vänner, vila med mera. Precis allt vad jag har behövt just dessa dagarna, har nämligen blivit lite bättre på att dosera på mina lediga dagar. Visst går jag fortfarande på många nitar pga av att jag planerar in för mycket eller vill för mycket, men det har i allafall blivit bättre och det är huvudsaken! Här kommer denna veckans schema!

Tisdag  Besök hos en vän och akupunktur hos sjuksköterska Monica.

Onsdag  Upptagen

Torsdag  Besök hos arbetsterapeut Karin

Fredag  Massage

Lördag Ledig

Söndag  Ledig


Ha en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: Bella

Hej min vän!

Hoppas du får en bra veckan. Om du har lust och ork så träffar jag jättegärna dig någon dag i veckan.



Miss you!

Puss och Kram

2010-04-05 @ 22:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0