Dosett byte!

Idag har jag gjort världens köp! Jag har slängt ut min krångliga och fula dosett mot en snygg dosett som ser ut som en dagbok. Ibland vill man bara vara normal och smälta in, vilket man inte gör när man tar upp en dosett jämte middagstallriken. För då ställs massa frågor som man måste svara på, vilket gör att människor runt omkring tycker synd om en sen. Klart jag vill att folk ska visa hänsyn och bry sig, men ibland måste man bara få vara!



Min gamla dosett!



Fodralet på den nya!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jätte snygg! Trodde inte det fanns andra än plastlådorna.

2010-08-24 @ 19:20:15
Postat av: Tessan

Hej Camilla!

Det trodde inte jag heller, men det fanns det när man frågade på apoteket. Var bara de tråkiga som stod framme, men bakom disken fanns många häftiga motiv! ´Finns på gamla Apoteket! Ha det bra! Kram

2010-08-24 @ 20:06:23
URL: http://enoskrivenframtid.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad fin gumman, det ser ut precis som en almenacka på fordralet, jag hade aldrig anat att det var en dosett! Tycker om dig så mycket min vän! Kramar

2010-08-24 @ 20:33:23
Postat av: Ann

En sån vill jag oxå ha!På alla apotek? Kram Ann

2010-08-24 @ 20:41:21
Postat av: Therese

Hej!

Smart och snyggare än en vanlig dosett. En sån måste jag nog se till att införskaffa istället för den gamla tråkiga, för det är precis som du säger när ma tar fram den. Får hoppas att det finns på något apotek här i närheten också, men det är väll att hoppas för mycket misstänker jag.

2010-08-25 @ 18:39:11
URL: http://envisodum.blogg.se/
Postat av: Linda Blixt

hade det varit facebook så hade jag tryckt på "gilla"-knappen.

2010-08-26 @ 12:40:21
Postat av: Milla

Ååh, Sån där vill jag ha!! =)

2012-02-16 @ 21:12:13
URL: http://milla228.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0