En lite annorlunda vecka!

Då var det dags att skriva ner nästa veckas planering, vilket tillhör rutin nu på söndagar! Denna veckan skiljer sig lite från de vanliga veckorna, eftersom vi flyger på semester till Rethymnon på Kreta på lördag morgon. Det ska bli så underbart att få fly vardagen för en vecka och slippa alla brev man måste ta tag i, viktiga samtal med mera. Tänk att bara få rå om sig själv en hel vecka, utan krav på saker man ska göra och prioritera. Vi som åker är mamma, min syster, mormor och jag! Lovar att lägga ut en massa bilder när jag kommer hem igen!

MÅNDAG   Besök hos arbetsterapeut Karin och sen efter det besök hos handterapeut Marie,
för att korrigera min handskena som jag fick förra veckan.

TISDAG  Besök hos sjuksköterska Monica.

ONSDAG  Ledig. Packa resväskan!

TORSDAG  Besök hos kurator Anki och efter det hos sjukgymnast Ia, för kinesiotejpning av axeln.

FREDAG  Ledig. Åker ner till släktingar i Svedala,
eftersom vi flyger från Sturup kl sex på lördag morgon!

LÖRDAG  Flyger till Kreta! SEMESTER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0