Söndag kväll!

Då var det söndag kväll igen, planeringen inför veckan är gjord och kvällens dusch är avklarad. Nu sitter jag här ihop krupen i min älskade soffhörna med en rykande kopp te och med datorn i högsta hugg. Jag tänkte nämligen att det var dags för er att få veta veckans planering! Det börjar även snart att dra ihop sig till vår resa till Kreta den 4 september och det är dags att börja fixa och dona med saker som ska med, som ni ser på planeringen.

MÅNDAG  Hämta schengen intyget på apoteket, för att kunna ta med mig två av medicinerna utomlands.
På schemat står även lite andra saker att ordna, som tex att hämta ut mer medicin, ringa veterinären osv.

TISDAG  Besök hos arbetsterapeut Karin kl 10.00!

ONSDAG  Möte kl 18.00

TORSDAG  Besök hos sjuksköterska Monica för akupunktur och hos sjukgymnast Ia för kinesio tejpning av axeln.
Ringa min handterapeut och bestämma en tid för rörelseträning!

FREDAG  Massage på eftermiddag och tid för färgning av frans och bryn hos Saras.
För er som undrar varför jag gör det är att jag har jätte svårt att måla med mascara och därför gör jag det permanent för att ändå känna mig lite pigg och inte se så trött ut!

LÖRDAG  Grillfest med vänner!

SÖNDAG  Ledig!

Jag vill passa på att önska er en bra vecka och även tacka för er söta små kommentarer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0