Tjejträff på Åbron!

Ikväll blir det Åbron med tjejgänget. För er som inte är här ifrån är det en liten restuarang/bar som ligger vid ån som rinner genom Karlshamn och den tilhör Harrys. Vi är ju några tjejer som har hängt ihop sedan högskolan/gymnasiet och träffas en gång en månad hos vandra för en fika och lite tjejsnack.

Är så glad att jag har er tjejer! Ni gör att jag orkar mer än vad jag trodde, ni får mig att le och skratta och ni har kommit att betyda väldigt mycket för mig!

Tack för att ni finns Anna, Josse, Jessy, Linda, Micka, Emmily och Linnea!


Kommentarer
Postat av: Jessica

<3 Kärlek

2010-08-11 @ 18:07:19
URL: http://jessan85.blogspot.com
Postat av: Josse

Tack för att du med finns tjejen.. Förlåt för att jag inte hängde med igår. Jonas och Hans höll på att fixa staketet här och madde och barnen var med här ville inte bara sticka..=)

Hade ni de bra?? Dum fråga, alltid kul och träffa tjejerna=) Kan vi planera in en dag vi kan ses, saknar dig

2010-08-12 @ 17:34:43
Postat av: Josse

Tack för att du med finns tjejen.. Förlåt för att jag inte hängde med igår. Jonas och Hans höll på att fixa staketet här och madde och barnen var med här ville inte bara sticka..=)

Hade ni de bra?? Dum fråga, alltid kul och träffa tjejerna=) Kan vi planera in en dag vi kan ses, saknar dig

2010-08-12 @ 17:34:55
Postat av: Anna

Jag är så glad att jag har dig med gumman, alltid lika mysigt att träffas! Kärlek

2010-08-15 @ 11:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0