Veckoschema hösten-10

Då var det dags att börja med veckoschemat igen för att få lite struktur och för att ni ska veta vad jag gör om dagarna. Om ni inte tycker att den är bra längre får ni skriva det som en kommentar, för det är ju för er skull jag lägger ut det!

MÅNDAG  Åker upp till Jönköping på eftermiddagen, för att vara på plats morgonen efter.

TISDAG  Provblockad nummer två görs kl 8.00. Beslutet om hur vi ska gå vidare fattas kl 13.00!

ONSDAG  Ledig!

TORSDAG  Samtal hos kuratorn!

FREDAG  Akupunktur hos sjuksköterska Monica på förmiddagen och besök hos handterapeut Marie på eftermiddagen, för att göra en ny handskena.

Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker det är kanon med att du lägger ut ditt veckoschema, då hänger man med i vad som händer och vilka dagar som är bäst att ringas och träffas på. Hoppas du får en jättebra vecka och att det går bra i Jönköping, kommer tänka på dig på tisdag! Kram

2010-08-15 @ 11:21:22
Postat av: Josse

Lycka till min vän.. Trots att vi inte ses så mycket får du aldrig glömma att du betyder mycket för mig och för Emi. KÄRLEK<3

2010-08-15 @ 19:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0