Vi vann!!!

Var bara tvungen att gå in på bloggen och skriva av mig från mitt glädjerus! För ca 20 minuter sen vann nämligen jag och mamma fyra hundra kronor på V75. För er som inte riktigt har koll på det här med V75, så innebär det att man spelar på vilken häst som vinner i 7 lopp. Vi hade spelat ett system för 64 kr tillsammans, vilket innebär att vi hade två hästar i varje lopp. Efter lite hejande fick vi in 5 rätt av 7, vilket absolut inte är så lätt som det låter!

Ibland kanske man trots allt har lite tur, då jag aldrig brukar spela på trav. Jag är inte så intresserad vanligtvis, men ibland får man ju satsa! Tänk att man kan bli så glad av känslan av att bara få vinna, det kvittar liksom vilket belopp det är!



Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till er båda! ;) Puss

2010-08-21 @ 22:07:11
Postat av: Ann

GRATTIS!

2010-08-21 @ 22:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0