Bakdag med fina vänner

Vilken mysig dag jag har haft idag med massa fina människor runt omkring mig. Jag, min vän Malin, hennes dotter Moa och min syster Ida hade bestämt oss för att vi skulle ha en bakdag idag. På schemat stod några olika sorters julgodis med fika och lunch inräknat under dagen. På spisen kokade kola och skumgodis för att sedan hällas upp i formar, ska väl erkänna att godis troll som vi är allihop så hamlade även några bitar i munnen. Svinn i arbetet kallas det! Mitt i bakningen kom en till vän innan för dörren, en förkyld Rosa behövde en dos av oss för att piggna till.



Moa skötte bak arbetet från golvet på sitt täcke!

Eftermiddag bestod sedan av att lyssna på kör sång på sjukhuset där sjukhus kören uppträde och sjöng julsånger. Snacka om att få julstämning, det var så fint att man bara stod och njöt!

Tack mina fina vänner och syster för en fantastisk dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0