Ett blåmärke rikare!

Då var man ett blåmärke och en bula rikare! I början när mitt höger ben började krångla efter olyckan pga av min nackskada trillade jag i princip hela tiden när jag var ute och promenerade. Sedan jag fick lite mer hjälp i min vardag så har jag ju alltid någon med mig som stöttar där det är ojämnt och finns där vid min sida, så har jag trillat färre gånger.

Tyvärr så räckte inte detta i söndags då jag tappade balansen med mitt friska ben och det dåliga benet fick ta all min kroppstyngd, vilket resulterade att det vek sig. Poff sa det så låg jag där på marken, men med ett träds hjälp var jag på benen igen och vid första anblicken så kändes det helt okej. På kvällen när jag skulle duscha råkade mamma och jag titta på mitt smalben på min friska sida och där buktade det ut en stor bula. Denna bulan blev sedan ett stort blåmärke som har hållt sig fast på benet. Så fast jag verkligen älskar snön och vill ha den kvar, så är den lite jobbig för en som har lite dålig balans. Trots det så tar jag hellre ojämnheten är att offra en vit jul! Ta det försiktigt mina vänner när ni är ute!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0