Första julklappen!

Nu har man verkligen julkänsla till tusen, ni kanske kommer tycka att det är tjatigt i slutet av denna månaden. Tyvärr är det bara att stå ut då jag bara älskar julen! Idag fick jag öppna min allra första julklapp för detta året, vilket jag blev väldigt glad för. Man blir som ett litet barn igen då man förväntansfullt öppnar paketet sakta men säkert. Det är väl det som har ändrats mest sedan man var barn, taktiken när man öppnar ett paket. Då slet man upp det för att se vad det var så fort som möjligt, men nu njuter man av det och tycker utsidan är lika viktig som det inuti.
Man blir väldigt glad av att få ett väl inslaget paket som någon har lagt mycket tid och ork på! 

Jag är ju en sån person som tycker det är lika kul att ge som att få julklappar. Just det där att försöka tänka ut något som passar den personen man köper till och känna sig nöjd med vad man har hittat! I år har jag varit ute tidigt bara för att dela upp det lite i december, man vill ju inte vara så trött att man stupar på julafton. När man inte har så mycket energi får man tänka lite, så hälften av mina klappar är inhandlade och de sista hoppas jag kunna köpa i Malmö i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0