Gott nytt år mina läsare!

Om ca 12 timmar lämnar vi detta året bakom oss för att välkomna ett nytt härligt 2011! Alla har vi förhoppningar och förväntningar på det nya året när vi står där klockan tolv i natt och skålar i champange eller cider och förhoppningsvis slår allt in under året. Kanske tänker man för mycket och förstorar upp saker och ting, men jag tror att det är viktigt att få fylla på med lite mer hopp om att allting ska bli bättre, även om det är det sista som lämnar oss så behöver man ibland påminnelse om att fortsätta kämpa. För det är precis så livet är, upp och ner och det är inget vi kan styra över till mestadels iallafall.

Slutligen vill jag tacka alla mina läsare alltså er för ett underbart år med er och säga att jag känner ett stort stöd över att ni finns. Jag önskar er ETT GOTT NYTT ÅR! Hoppas ni får en oförglömlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0