Julafton vecka!

Då var det dags för veckan med den stora doppare dagen, vilket jag ser framåt med storm steg. Jag bara älskar ju julen med allt vad den innebär och jag känner mig väldigt lyckligt lottad att ha så många som bryr sig om mig så mycket. Det är dock bråda dagar med lite som ska fixas innan vi snart kan lämna detta året bakom oss.

Det här är även sista veckan på rehab för detta året, vilket alltid känns rätt skönt då man kan avsluta detta året och sedan börja på ny kula 2011. Ibland behöver man även bara få rå om sig själv några veckor för att samla kraft och återhämta sig, vilket julledigheten ger tid till.

MÅNDAG  Besök hos sjuksköterska Monica + klä granen.

TISDAG  Besök hos sjukhustandläkaren Pontus för att fylla i en lagning som har släppt + kvälls fika med en helt underbar familj.

ONSDAG  Besök hos sjukgymnast Ia för tejpning + lunch hos en vän.

TORSDAG  Besök av mormor och morfar, för att fira pappa.

FREDAG  Julafton + pappas födelsedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0